Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen f...
Kundservice som imponerar med William Fredriksson, Customer Interaction Officer på Vattenfall!
Välkommen till detta avsnitt där jag möter William Fredriksson, Customer Interaction Officer på Vattenfall, som delar med sig av sina insikter kring värdet av bra kundservice och hur de skapar exceptionella kundupplevelser.Vi pratar bland annat om:🌟 Kundupplevelse i praktiken: Hur säkerställer Vattenfall att varje kundinteraktion inte bara möter utan helst överträffar kundernas förväntningar? 💡 Task vs Experience Mentality – vad innebär det?🎭 Hur du kan anpassa din kommunikation och ditt bemötande för att spegla varumärkets värderingar och skapa en enhetlig och positiv kundupplevelse.Följ med på ett inspirerande samtal om hur man skapar kundservice som både lever upp till och överträffar förväntningar!Du kan kontakta William här:https://www.linkedin.com/in/william-fredriksson-458a50a8/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
--------
30:47
Från data till mätbara resultat med Niklas Cumzelius, CSO Labelf AI!
Välkommen till detta avsnitt där jag möter Niklas Cumzelius, CSO på Labelf AI, för att prata om hur AI utan kod kan revolutionera hur ditt företag arbetar!🚀 Labelf AI har utvecklat en plattform som gör det möjligt att träna och implementera textklassificeringsmodeller på bara en eftermiddag – utan att behöva dyra konsulter eller tekniska experter. Vad innebär detta för företagens effektivitet och framtid?💡Vilka är de största utmaningarna som företag möter när de implementerar AI och hur kan interaktionsanalys ge företagen konkreta fördelar i form av effektivitet och kostnadsbesparingar?📊Vi diskuterar också hur företag kan mäta effektivitet och hur processkvalitet och ledtider påverkar både intäkter och kundnöjdhet.🎯Niklas ger oss också insikter om hur AI inte bara förbättrar verksamhetens processer, utan också kan öka medarbetarnöjdheten och skapa en mer hållbar och självständig verksamhet.Du kan kontakta Niklas här:https://www.linkedin.com/in/niklas-cumzelius-098542/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
--------
15:50
Ledarskap i praktiken med Mireille Senghore, team manager på Tre!
Välkommen till detta avsnitt där jag möter Mireille Senghore, en relativt ny ledare som har gjort en imponerande förflyttning med sitt team! 🏆🌟 Trots att hon är ny i sin chefsposition har Mireille alltid varit en inofficiell ledare och kulturbärare som många har sett upp till. Vad fick henne att ta steget till att bli chef?📈 Med en ökning av medarbetarnöjdheten från 6.2 till 8.8 via Peakon, delar Mireille med sig av sina första steg för att integreras i teamet och de lärdomar hon fått längs vägen.💪 Vilka styrkor har hjälpt henne att leda effektivt, och vilka verktyg och strategier använder hon för att driva sitt team mot framgång?Följ med oss i detta inspirerande samtal och få värdefulla insikter om ledarskap och teamdynamik!Du kan kontakta Mireille här:https://www.linkedin.com/in/mireille-senghore-901559139/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
--------
17:16
Retorik i kundservice med Pontus F Christoffersen, retorikexpert!
Välkommen till detta avsnitt där jag möter retorikexperten Pontus F. Christoffersen som delar med sig av sin kunskap om konsten att kommunicera!🔍 Vad är egentligen retorik, och hur påverkar den våra interaktioner? 💬 Inom kundservice finns det många situationer där de retoriska färdigheterna är avgörande, särskilt när medarbetare behöver hantera arga, upprörda eller missnöjda kunder. Pontus delar sina bästa knep för att skapa en wowupplevelse i dessa situationer.🤔 Men även vi som kunder kan dra nytta av retoriska strategier. Lyssna in och få värdefulla tips för att göra din röst hörd och få igenom dina önskningar.Missa inte knepen som kan förbättra din kommunikation både professionellt och privat! Du kan kontakta Pontus här:https://www.linkedin.com/in/pontusfchristoffersen/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
--------
35:01
Servicemix och AI i kundservice med Sofia Alexus, CEO Kundo!
Välkommen till ett insiktsfullt avsnitt där vi utforskar self service-världen med Sofia Alexus, CEO på Kundo!Self service har länge varit ett hett ämne inom kundservice, men vad innebär det egentligen? Hur ska man skapa en bra servicemix som stärker kundupplevelsen och var börjar man?I detta avsnitt delar Sofia bland annat med sig av:🤝 Hur du, i en tid där servicemixen mellan assisterat stöd och självbetjäning förändras, kan bygga en effektiv mix för att bättre möta dina kunders behov.💡 Hur AI kommer att revolutionera kundservice.🚀 Konkreta råd om hur och var du ska börja när du ska implementera self service-lösningar.Följ med oss på denna spännande resa in i framtiden för kundservice och få värdefulla insikter som kan transformera ditt företag!Du kan kontakta Sofia här:https://www.linkedin.com/in/sofia-alexus-2572407/ Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
--------
29:58
Fler podcasts i UtbildningFler podcasts i Utbildning
Sveriges första podd om service med serviceproffset Emilie Loman!I Wowpodden möter Emilie personer som inspirerar henne och som delar den gemensamma passionen för wowservice. Tillsammans utforskar de vad som krävs för att inte bara ge bra service utan wowservice - Service som skapar lojala kunder och bygger starka varumärken. Ämnena berör allt från hur du skapar en vinnande servicekultur, höjer medarbetarnas engagemang till hur du ökar kundnöjdheten.Varje avsnitt är ca 15-30 minuter och fyllda med inspirerande berättelser, praktiska tips och tankeväckande insikter. Allt från vardagliga wow-ögonblick till ögonblick som verkligen testar gränserna. Från forskning till konkreta verktyg som kan ta din service till nästa nivå.Följ med på resan och låt dig inspireras av samtal mellan människor som brinner för att skapa magiska kundupplevelser inifrån och ut.Wowservice - Skapar kunder som köper mer och berättar om er för fler! Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.